donderdag 31 oktober 2013

'Morgen ben ik weer thuis' kopen en review - Simone van der Vlugt

Lees hier een review over 'Morgen ben ik weer thuis' en lees hoe u dit boek van Simone van der Vlugt kunt kopen!

Simone van der Vlugt is al bekend in de literaire wereld met onder meer boeken als: 'Aan niemand vertellen' en 'In mijn dromen'. Onlangs bracht ze een nieuwe boek uit genaamd 'Morgen ben ik weer thuis'; een nietszeggende titel op het oog, maar wel vol spanning..

'Morgen ben ik weer thuis' kopen

Review over 'Morgen ben ik weer thuis' door Simone van der Vlugt

Morgen ben ik weer thuis, is een boek dat gaat over een elfjarig meisje genaamd Britt. Na haar balletles komt ze opeens niet meer thuis, terwijl daar geen enkele aanwijzing toe is; ze leidde een gelukkig leven. Om Britt terug te vinden proberen ze vanalles: er wordt een amber-alert uitgebracht en de politie gaat op zoek naar getuigen. Er zijn slechts een aantal aanwijzingen die de politie in de richting van de dader brengt, maar de bevoegdheid van de politie stopt bij de grens...

De mening over 'Morgen ben ik weer thuis' zijn heel uiteenlopend; sommige mensen typeren het als jeugdboek, terwijl volwassenen het ook met plezier kunnen lezen. Voor de Simone van der Vlugt liefhebbers is dit boek dus een zekere aanrader!

Specificaties


  • Nederlands
  • 276 pagina's
  • Anthos
  • juli 2013
Hieronder (in de reacties) kunt u uw mening achterlaten over het boek.





1 opmerking:

  1. Wat vindt jij van dit product? Wat vindt jij van deze review? Laat hier je meningen en ervaringen over deze review/ product achter. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen