vrijdag 1 november 2013

Kopen/pre-orderen en review: Call of Duty Ghosts

Lees hier een review over Call of Duty Ghosts en lees hoe u dit product kunt kopen. De Call of Duty Ghosts zal op 5 november 2013 worden gereleased. Tot die tijd is er voor de Call of Duty fans de mogelijkheid om Call of Duty Ghosts te pre-orderen. Hier behandeling ik de volgende punten over Call of Duty Ghosts: hoe/waar kun je het COD Ghosts kopen?, de specificaties en ik schrijf een review over de game.

Kopen/reserveren/ pre-orderen: Call of Duty Ghosts

Call of Duty Ghosts is al te reserveren zodat u op 5 november 2013 (de dag van de release) COD Ghosts ontvangt. Hieronder staan twee links; een link naar de pre-order van Ghosts voor de Playstation 3 en een link voor de pre-order van Ghosts voor de Xbox:

Call of Duty Ghosts kopen voor de PS 3!

Call of Duty Ghosts kopen voor de Xbox!

Review: Call of Duty Ghosts

Het spel is nog niet uit, maar de COD Ghosts trailer al wel. Ik moet zeggen dat ik de beelden die ik tot nu toe heb gezien, er erg goed uitzien. Ik vind het dit jaar enorm lastig  om te zeggen welk spel ik liever heb; Battlefield 4 of Call of Duty Ghosts... Ik ben enorm onder de indruk van de vernieuwingen van Ghosts. Je bent als het ware een 'barbaar' (Guerillastrijder) in een wereld die één en al puinhoop is. Ik ben erg benieuwd hoe het is om met dieren rond te trekken in COD Ghosts (wat ook blijkt te kunnen..). Kortom: ik ben erg benieuwd hoe deze game zal uitpakken en wie dit jaar de strijd zal winnen: Battlefield 4 of COD Ghosts.

Specificatie COD Ghosts

  • Fanatieke gamer
  • First Person
  • november 2013

Call of Duty Ghosts kopen/pre-orderen/reserveren en review U kunt hieronder (in de reacties) uw mening over dit product achterlaten.



1 opmerking:

  1. Wat vindt jij van dit product? Wat vindt jij van deze review? Laat hier je meningen en ervaringen over deze review/ product achter. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen